В Україні стартувала нова хвиля інформаційної кампанії «Не Дай СНІДу Шанс!»

12 жовтня | 17:09
В Україні стартувала нова хвиля інформаційної кампанії «Не Дай СНІДу Шанс!»

Нову хвилю кампанії з профілактики ВІЛ «З презервативом – як по нотах» презентували у Києві. Її впроваджують у рамках Всеукраїнської інформаційної кампанії «Не Дай СНІДу Шанс!». Прес-конференція з цієї нагоди відбулася 12 жовтня у прес-центрі УНІАН. До кампанії приєднався гурт «Друга Ріка». Таким чином музиканти проявили свою соціальну позицію щодо боротьби з ВІЛ/СНІД в Україні.

«В Україні має розпочатися медична реформа, вагомою частиною якої є розбудова системи громадського здоров’я. Ключовим завданням реформи є попередження та інформування населення про небезпеку хвороб. І тому ми дуже раді, що міжнародні партнери сприяють впровадженню таких інформаційних кампаній, як «Не Дай СНІДу Шанс!», що заохочує українців до здорового способу життя та відповідальної поведінки», – зазначив пан Роман Ілик.

Міжнародні партнери висловлюють підтримку реформам у системі охорони здоров’я України та боротьбі з епідемією ВІЛ. «Німеччина підтримує реформу охорони здоров’я, яка, серед іншого, втілює профілактичні заходи. Ми віримо, що превентивна кампанія «Не Дай СНІДу Шанс!», яку за дорученням німецького уряду проводить в Україні GIZ, є успішним прикладом впровадження профілактичних заходів у розвиненій системі громадського здоров’я», – повідомив пан Вольфґанґ Біндзайль.

Дана хвиля інформаційної кампанії вже третій рік поспіль є результатом успішного партнерства та співпраці між урядом України та міжнародними організаціями – Об’єднаної програми ООН з ВІЛ/СНІД (ЮНЕЙДС) та компанії Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, що діє за дорученням уряду Німеччини. «Це вже стало гарною традицією презентувати нові хвилі кампанії «Не Дай СНІДу Шанс!» разом з нашими партнерами. І ми дуже раді, що наша співпраця заради подолання епідемії ВІЛ в Україні триває. Цього року нашою кампанією ми хочемо нагадати про важливість безпечного сексу в інтимних стосунках, звідки і слоган «З презервативом – як по нотах», – зазначила пані Тетяна Хімченко.

Щиро вітаючи нову хвилю кампанії, Директор ЮНЕЙДС в Україні, пан Яцек Тишко зазначає, що співпраця з GIZ та урядом України сприяє досягненню цілей стратегії ЮНЕЙДС 90-90-90 у подоланні епідемії ВІЛ-інфекції в Україні. «Цього року Україна приєдналася до Коаліції з профілактики ВІЛ. І ми віримо, що наша спільна кампанія та нові можливості для співробітництва з міжнародними партнерами наблизять нас до мети».

Згідно з останніми дослідженнями міжнародних експертів, українське суспільство не володіє достатньою інформацією щодо зменшення особистих ризиків інфікування ВІЛ та необхідності відповідальної поведінки. Зокрема, за оціночними даними UNAIDS у 2016 році, 73.3% нових зареєстрованих випадків інфікування ВІЛ відбулося статевим шляхом, причому тільки 23% населення України завжди або майже завжди користувалися презервативами.

«Друга Ріка» охоче підтримали «Не Дай СНІДу Шанс!», щоб закликати українців відповідальніше ставитися до свого здоров’я. У новій хвилі кампанії музиканти нагадують, що проблема ВІЛ/СНІДу стосується всіх і кожного, незалежно від того, одружені Ви чи ні, маєте постійного партнера чи щойно познайомились. І тому, щоб мінімізувати свої ризики та насолоджуватися коханням, варто користуватися презервативами. «Ми дуже раді долучитися до кампанії «Не Дай СНІДу Шанс!». Це чудова можливість нагадати усім, що безпечний секс – це круто. Закохуйтесь, піддавайтесь пристрасті та почуттям, насолоджуйтесь близькістю з вашим партнером, але не забувайте користуватися презервативами, адже вони дійсно допомагають захистити ваше здоров’я», – сказав пан Валерій Харчишин.