Закупівлі за 2015 рік

Рішення тендерного комітету щодо закупівлі логістичних послуг в рамках реалізації проекту ACCESS

Державна установа «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров'я України» інформує,  що за результатами засідання тендерного комітету щодо оцінки конкурсних пропозицій на закупівлю послуг щодо організовування конференцій і спеціалізованих виставок в рамках реалізації проекту «Доступ спільнот до послуг з догляду та лікування ВІЛ через зміцнення системи охорони здоров'я» (АCCESS) від 17.12.2015, тендерним комітетом прийнято рішення про відміну процедури конкурсних торгів з подальшим їх переоголошенням у 2016 році.
 

Дослідження ринку № 12-Д/15/1: «Закупівля автотоварів»

Державна установа «Український центр контролю за соціально
небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров’я України»
Проводить дослідження ринку на закупівлю автотоварів.
Правила та строки подання пропозицій наведені у прикладеному до даного оголошення файлі.
Особа, відповідальна за дослідження ринку:
Дарина Бондар, спеціаліст відділу управління закупівлями та постачанням
офіс: (044) 461-81-03
darina.bondar1@gmail.com

12Д_15_1 Закупівля автотоварів

Дослідження ринку № 11-Д-2/15: «Закупівля послуг заправки картриджів»

Державна установа «Український центр контролю за соціально
небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров’я України»
Проводить дослідження ринку на закупівлю послуг заправки картриджів.
Правила та строки подання пропозицій наведені у прикладеному до даного оголошення файлі.
Особа, відповідальна за дослідження ринку:
Дарина Бондар, спеціаліст відділу управління закупівлями та постачанням
офіс: (044) 461-81-03
darina.bondar1@gmail.com

11Д-2_15 Закупівля послуг заправки картриджів

Дослідження ринку № 12-Д/15: «Закупівля бензину А95 стандарт»

Державна установа «Український центр контролю за соціально
небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров’я України»
Проводить дослідження ринку на закупівлю бензину А-95 стандарт.
Орієнтовний об’єм закупівлі – 850 літрів.
Вартість за 1 літр пального надсилати за електронною адресою вказаною нижче.
Особа, відповідальна за дослідження ринку:
Дарина Бондар, спеціаліст відділу управління закупівлями та постачанням
офіс: (044) 461-81-03
darina.bondar1@gmail.com

Тендер на закупівлю послуг ремонту кабінетів замісної підтримувальної терапії

Департамент забезпечення діяльності Державної пенітенціарної служби України (далі - Організатор тендеру) переоголошує тендер на закупівлю послуг ремонту кабінетів замісної підтримувальної терапії в рамках реалізації проекту "Інвеситції заради впливу на епідемію туберкульозу та ВІЛ-інфекції", який впроваджується за кошти гранту Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією.

Подання комерційних пропозицій: пропозиції повинні надсилатись (або надаватись особисто) у закритих конвертах звичайною або кур'єрською поштою на адресу:
вул. Мельникова, 81, м. Київ, Україна, 04050 (Державна пенітенціарна служба України)
Департамент забезпечення діяльності Державної пенітенціарної служби України, каб. 175
До уваги: Мартіросової Вікторії
Тел.: +38 (044) 207 36 35
Конверт повинен містити надпис: "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ НА КОНКУРСНІ ТОРГИ " на закупівлю послуг ремонту кабінетів замісної підтримувальної терапії", "НЕ РОЗКРИВАТИ ДО 14 ГРУДНЯ 2015 РОКУ, 11:45", а також код ЄДРПОУ, адресу та назву організації.
Зверніть увагу, електронною поштою заявка не надсилається!
Більш детальна інформація щодо правил та строків подання пропозицій наведена у прикладених до даного оголошення файлах.

Оголошення_Тендер ДПтСУ_Ремонт_2015
Додатки 1-7_Тендер ДПтСУ_Ремонт_2015
Додаток 8_Тендер ДПтСУ_Ремонт_2015  
Додаток 9_Тендер ДПтСУ_Ремонт_2015  

Запит цінових пропозицій на закупівлю послуг із забезпечення матеріально-технічного супроводу тренінгу

Громадська організація «Громадська місія здоров’я» оголошує запит на цінові пропозиції на закупівлю послуг із забезпечення матеріально - технічного супроводу тренінгу.
Предмет закупівлі: Послуги із забезпечення матеріально-технічного супроводу проведення тренінгу на тему «Ведення випадку ВІЛ/ТБ», що відбудеться в м. Львів з 14 по 18 грудня 2015 р. (технічне завдання додається).
Пропозиції повинні надсилатись в закритих конвертах звичайною чи кур’єрською поштою на адресу: 04655, Україна, м. Київ, проспект Московський, 19 (медсанчастина №18), 6-й поверх, кабінет 612. 
До уваги: Михайла Рябінчука Тел. моб.: (050) 826 96 74
Кінцевий термін подання комерційних пропозицій – не пізніше 3 грудня 2015 року, 15:00. Всі пропозиції, отримані після кінцевого терміну, розгляду не підлягають. 
Більш детальна інформація щодо правил та строків подання пропозицій наведена у докладених до цього оголошення файлах.

Оголошення_тренінг Львів
Додатки 1-2_Тренінг Львів

Оголошення на закупівлю логістичних послуг в рамках реалізації проекту ACCESS

Державна установа «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров’я України»  оголошує конкурсні торги (тендер) на закупівлю послуг щодо організовування конференцій і спеціалізованих виставок в рамках реалізації проекту «Доступ спільнот до послуг з догляду та лікування ВІЛ через зміцнення системи охорони здоров'я» (ACCESS).

Подання пропозицій: конкурсні пропозиції можуть надаватись особисто, або надсилатись в закритих конвертах звичайною чи кур’єрською поштою на адресу:
04655, Україна, м. Київ, проспект Московський, 19 (медсанчастина №18), 2-й поверх, кабінет 217.
До уваги: Юлії Вітюк
тел. +38(044) 461-81-03

Конверт має містити назву конкурсних торгів (тендеру) і слова «НЕ РОЗКРИВАТИ ДО 11 ГРУДНЯ 2015 РОКУ, 11:00».
Зверніть увагу, електронною поштою заявка не надсилається!

Більш детальна інформація щодо правил та строків подання конкурсних пропозицій наведена у прикладених до даного оголошення файлах. 

Оголошення
Специфікація
Додаток №1 до Специфікації щодо організовування конференцій
Додаток N2 до Специфікації щодо організовування конференцій
Додаток №3 до Специфікації щодо організовування конференцій
Додаток 4 до Специфікації щодо організовування конференцій

Тендер на закупівлю послуг з забезпечення матеріально-технічного супроводу заходів

Громадська організація «Громадська місія здоров'я» оголошує тендер на закупівлю послуг із забезпечення матеріально - технічного супроводу заходів.

Подання тендерних пропозицій: Пропозиції повинні надсилатись (або надаватись особисто) у закритих конвертах звичайною чи кур’єрською поштою на адресу: 
просп. Московський, 19, каб. 612, м. Київ, Україна, 04655 (ГО «Громадська місія здоров’я»).
До уваги: Рябінчука Михайла
Тел.: +38 (050) 826 96 74

Конверт повинен містити надпис: “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ НА ТЕНДЕР «Закупівля послуг з забезпечення матеріально - технічного супроводу заходів», а також код ЄДРПОУ, адресу та назву учасника.
Зверніть увагу, електронною поштою заявка не надсилається!
Більш детальна інформація щодо правил та строків подання пропозицій наведена у прикладених до даного оголошення файлах.
 

Тендер ІТЕСН_Тренінги_Оголошення
Додатки-1,2,3_Тендер ІТЕСН Тренінги
Додаток-4_Тендер ІТЕСН_Тренінги
 

Закупівля послуг нотаріально засвідченого перекладу договору про надання субгранту на українську мову

ГО «Громадська місія здоров’я» запрошує Вашу компанію взяти участь у дослідженні ринку на закупівлю  послуг нотаріально засвідченого перекладу договору про надання субгранту з англійської на українську мову.

Орієнтовний обсяг перекладу - 52 000 симв.

Інформацію щодо вартості перекладу прохання надсилати за формою, що додається, на електронну адресу, вказану нижче.
Особа, відповідальна за дослідження ринку:
Рябінчук Михайло Валентинович
Координатор проекту
Тел. 050 826 96 74
Email: Rabinchuk@ukraids.gov.ua 
Закупівля послуг перекладу договору

Рішення тендерного комітету

Державна установа «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров'я України» інформує, що відповідно до рішення Тендерного комітету від 16.11.2015 переможцем запиту цінових пропозицій на закупівлю виробів канцелярських, паперових в рамках реалізації проекту «Доступ спільнот до послуг з догляду та лікування ВІЛ через зміцнення системи охорони здоров'я» (АCCESS​) було обрано Товариство з обмеженою відповідальністю «Ванко», як учасника, що відповідає кваліфікаційним вимогам та надав найбільш вигідну цінову пропозицію.

Дослідження ринку № 11-Д-1/15: «Закупівля жалюзі»

Державна установа «Український центр контролю за соціально
небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров’я України»
Проводить дослідження ринку на закупівлю жалюзі.
Правила та строки подання пропозицій наведені у прикладеному до даного оголошення файлі.
Особа, відповідальна за дослідження ринку:
Дарина Бондар, спеціаліст відділу управління закупівлями та постачанням
офіс: (044) 461-81-03
darina.bondar1@gmail.com

11-Д-1_15 Закупівля жалюзі

Тендер на закупівлю послуг з забезпечення матеріально-технічного супроводу заходів

Департамент забезпечення діяльності Державної пенітенціарної служби України (далі - Організатор тендеру) оголошує тендер на закупівлю послуг з забезпечення матеріально-технічного супроводу заходів в рамках реалізації проекту "Інвеситції заради впливу на епідемію туберкульозу та ВІЛ-інфекції", який впроваджується за кошти гранту Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією.

Подання комерційних пропозицій: пропозиції повинні надсилатись (або надаватись особисто) у закритих конвертах звичайною або кур'єрською поштою на адресу:
вул. Мельникова, 81, м. Київ, Україна, 04050 (Державна пенітенціарна служба України)
Департамент забезпечення діяльності Державної пенітенціарної служби України, каб. 175
До уваги: Мартіросової Вікторії
Тел.: +38 (044) 207 36 35
Конверт повинен містити надпис: "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ НА ТЕНДЕР  " Закупівля послуг з забезпечення матеріально-технічного супроводу заходів", "НЕ РОЗКРИВАТИ ДО 01 ГРУДНЯ 2015 РОКУ, 11:30", а також код ЄДРПОУ, адресу та назву організації.
Зверніть увагу, електронною поштою заявка не надсилається!
Більш детальна інформація щодо правил та строків подання пропозицій наведена у прикладених до даного оголошення файлах.
 

Оголошення_Тендер ДПтСУ_Тренінги
Додатки 1,2,3_Тендер ДПтСУ_Тренінги
Додаток 4_Тендер ДПтСУ_Тренінги
Додаток 5_Тендер ДПтСУ_Тренінги
Додатки 6_Тендер ДПтСУ_Тренінги

Дослідження ринку № 11-Д/15: «Закупівля господарчих товарів»

Дослідження ринку № 11-Д/15: «Закупівля господарчих товарів».
Державна установа «Український центр контролю за соціально
небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров’я України»
Проводить дослідження ринку на закупівлю господарчих товарів.
Правила та строки подання пропозицій наведені у прикладеному до даного оголошення файлі.
Особа, відповідальна за дослідження ринку:
Дарина Бондар, спеціаліст відділу управління закупівлями та постачанням
офіс: (044) 461-81-03
darina.bondar1@gmail.com

11Д_15 Закупівля госптоварів

Рішення тендерного комітету

Державна установа  «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров'я України» інформує, що відповідно до рішення Тендерного Комітету від 26.10.2015 рокупереможцем тендеру на закупівлю послуг з «Проведення оцінки рівня навантаження фахівців протитуберкульозної служби відповідно до нормативно-правових актів щодо надання медичної допомоги та внесення змін до штатних нормативів протитуберкульозних закладів та посадових інструкцій фахівців відповідно до нормативно-правових актів» обрано ГО "Український інститут соціальних досліджень імені Олександра Яременка", як учасника, що відповідає всім кваліфікаційним вимогам.

Тендер на закупівлю послуг ремонту кабінетів замісної підтримувальної терапії

Департамент забезпечення діяльності Державної пенітенціарної служби України (далі - Організатор тендеру) оголошує тендер на закупівлю послуг ремонту кабінетів замісної підтримувальної терапії в рамках реалізації проекту "Інвеситції заради впливу на епідемію туберкульозу та ВІЛ-інфекції", який впроваджується за кошти гранту Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією.

Подання комерційних пропозицій: пропозиції повинні надсилатись (або надаватись особисто) у закритих конвертах звичайною або кур'єрською поштою на адресу:
вул. Мельникова, 81, м. Київ, Україна, 04050 (Державна пенітенціарна служба України)
Департамент забезпечення діяльності Державної пенітенціарної служби України, каб. 175
До уваги: Мартіросової Вікторії Тел.: +38 (044) 207 36 35


Конверт повинен містити надпис: "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ НА КОНКУРСНІ ТОРГИ " на закупівлю послуг ремонту кабінетів замісної підтримувальної терапії", "НЕ РОЗКРИВАТИ ДО 17 ЛИСТОПАДА 2015 РОКУ, 11:45", а також код ЄДРПОУ, адресу та назву організації.
Зверніть увагу, електронною поштою заявка не надсилається!
Більш детальна інформація щодо правил та строків подання пропозицій наведена у прикладених до даного оголошення файлах.
 

Оголошення_Тендер ДПтСУ_Ремонт_2015
Додатки 1-7_Тендер ДПтСУ_Ремонт_2015
Додаток 8_Тендер ДПтСУ_Ремонт_2015
Додаток 9_Тендер ДПтСУ_Ремонт_2015

Запит цінових пропозицій на закупівлю  паперових та канцелярських виробів

 

Державна установа «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров’я України» оголошує запит цінових пропозицій на закупівлю виробів канцелярських, паперових в рамках реалізації проекту "Доступ спільнот до послуг з догляду та лікування ВІЛ через зміцнення системи охорони здоров'я" (ACCESS). 

Подання пропозицій: пропозиції можуть надаватись особисто, або надсилатись в закритих конвертах звичайною чи кур’єрською поштою на адресу:
04655, Україна, м. Київ, проспект Московський, 19 (медсанчастина №18), 2-й поверх, кабінет 217.
До уваги: Юлії Вітюк
тел. +38(044) 461-81-03

Конверт має містити назву конкурсу і слова «НЕ РОЗКРИВАТИ ДО 09 ЛИСТОПАДА 2015 РОКУ, 12:00».
Зверніть увагу, електронною поштою заявка не надсилається!

Більш детальна інформація щодо правил та строків подання пропозицій наведена у прикладених до даного оголошення файлах.

Оголошення
Cпецифікація на закупівлю (фінальна версія)

 

Тендер на закупівлю послуг з проведення епідеміологічного дослідження

 

ДУ «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров’я України» оголошує тендер на закупівлю послуг з проведення епідеміологічного дослідження "Моніторинг нових ВІЛ інфекцій та парентерального гепатиту В і С серед пацієнтів, що отримують ЗПТ".
Подання тендерних пропозицій: пропозиції можуть надаватись особисто, або надсилатись в закритих конвертах звичайною чи кур’єрською поштою на адресу:
04655, Україна, м. Київ, проспект Московський, 19 (медсанчастина №18), 2-й поверх, кабінет 218.
До уваги: Бондар Дарини
тел. +38(044) 461-81-03
Конверт має містити назву тендеру і слова «НЕ РОЗКРИВАТИ ДО 16 ЛИСТОПАДА 2015 РОКУ, 12:00».
Зверніть увагу, електронною поштою заявка не надсилається!

 

 

 

 

 

 

 

Оголошення_ТЕНДЕР_Дослідження_Гепатити_ГФ 2015
Специфікація_ТЕНДЕР_Дослідження_Гепатити_ГФ 2015
Додаток 4_ТЕНДЕР_Дослідження_Гепатити_ГФ 2015
Додаток 5_ТЕНДЕР_ Дослідження_Гепатити_ГФ 2015
Таблиця по ЗПТ_ТЕНДЕР_Дослідження_Гепатити_ГФ 2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тендер №91094023 на закупівлю швидких (експрес) тестів для діагностики мультиінфекції; експрес тестів на виявлення антитіл до ВІЛ 1 та 2 типів та інших додаткових матеріалів згідно наданої специфікації

 

Німецьке  товариство  міжнародного  співробітництва  (GIZ)  ГмбХ  - державна організація Федеративної Республіки Німеччини, яка діє за дорученням уряду ФРН, Європейської комісії, структур ООН та інших міжнародних організацій у більш ніж 120 країнах світу та реалізує проекти міжнародної технічної допомоги у різних галузях, оголошує тендер №91094023 на закупівлю швидких (експрес) тестів для діагностики мультиінфекції; експрес тестів на виявлення антитіл до ВІЛ 1 та 2 типів та інших додаткових матеріалів згідно наданої специфікації (див. Додаток 1).

Комерційні пропозиції надсилайте у запечатаному конверті з позначкою «тендер №91094023».

Перелік документів, що мають бути надані:

  • Комерційна пропозиція на фірмовому бланку компанії (за відсутності -вказати реквізити компанії) з мокрою печаткою.
  • Реєстраційні документи компанії
  • Сертифікати, інші документи згідно специфікації (Додаток №1)

! Пропозиції, оформлені неналежним чином, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертайтеся до Блощенко Анни, асистенту проекту, за номерами +38 093 467 59 67, +38 044 495 50 07 або електронною поштою: anna.bloshchenko@giz.de.

GIZ, зі своєї сторони, гарантує конфіденційність наданої в пропозиціях інформації. Пропозиції мають бути подані до 11:00 години на 06 листопада 2015 за наступною адресою:

Офіс GIZ -3
Вул. Велика Васильківська, 44
01004 м. Київ

Лист-запит
Технічне завдання

 

Консультант з питань управління закупівлями та постачанням (за напрямком ТБ/ВІЛ)

Державна установа "Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров'я України" (далі – УЦКС) переоголошує конкурс на відбір консультанта з питань управління закупівлями та постачанням (за напрямком ТБ/ВІЛ).

Інформація щодо основних обов’язків та кваліфікаційних вимог міститься в файлі, що додається.

Резюме, мотиваційний лист, фінансова пропозиція з розбивкою по окремих активностях відповідно до таблиці, наведеної в файлі, що додається, мають бути надіслані електронною поштою на адресу: darina.bondar1@gmail.com або поштою за адресою: 04655, м. Київ, Московський проспект, 19.

В темі листа, будь ласка, зазначте: «консультант з питань управління закупівлями та постачанням (за напрямком ТБ/ВІЛ)».

 Термін подання документів – до 28 жовтня 2015 року, реєстрація документів завершується о 17:00.

За додатковою інформацією звертатися до УЦКС за тел. (044)-461-81-03 до спеціаліста відділу управління закупівлями та постачанням Бондар Дарини, e-mail: darina.bondar1@gmail.com

Переоголошення_консультант УЗП
Додаток №1 до Оголошення_консультант УЗП

Запит цінових пропозицій на закупівлю послуг із забезпечення матеріально-технічного супроводу організації наставницьких візитів

Державна установа «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров’я України» оголошує запит цінових пропозицій на закупівлю послуг із забезпечення матеріально-технічного супроводу організації наставницьких візитів.

Подання пропозицій: пропозиції можуть надаватись особисто, або надсилатись в закритих конвертах звичайною чи кур’єрською поштою на адресу:
04655, Україна, м. Київ, проспект Московський, 19 (медсанчастина №18), 2-й поверх, кабінет 218.
До уваги: Бондар Дарини
тел. +38(044) 461-81-03

Конверт має містити назву конкурсу і слова «НЕ РОЗКРИВАТИ ДО 23 ЖОВТНЯ 2015 РОКУ, 12:00».
Зверніть увагу, електронною поштою заявка не надсилається!

Більш детальна інформація щодо правил та строків подання пропозицій наведена у прикладених до даного оголошення файлах.

Додатки 1,2,3_Організація наставницьких візитів 
Додаток 4_Організація моніторингових візитів
Додаток 5_ Організація моніторингових візитів
Оголошення УЦКС_Організація наставницьких візитів 

Рішення Тендерного комітету

Державна установа  «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров'я України» інформує, що відповідно до рішення Тендерного комітету від 26.10.2015 року переможцем запиту цінових пропозицій на закупівлю послуг з забезпечення матеріально-технічного супроводу організації наставницьких візитів було обрано ФОП Соколянського А.Ю., як учасника, що відповідає всім кваліфікаційним вимогам та надав найбільш вигідну цінову пропозицію.

 

Дослідження ринку № 10-Д/15: «Закупівля обігрівачів»

Державна установа «Український центр контролю за соціально
небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров’я України»
Проводить дослідження ринку на закупівлю обігрівачів.
Правила та строки подання пропозицій наведені у прикладеному до даного оголошення файлі.
Особа, відповідальна за дослідження ринку:
Дарина Бондар, спеціаліст відділу управління закупівлями та постачанням
офіс: (044) 461-81-03
darina.bondar1@gmail.com

10Д_15 Закупівля обігрівачів

 

Тендер на закупівлю послуг з проведення оцінки рівня навантаження фахівців протитуберкульозної служби

Державна установа «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров’я України» переоголошує тендер на закупівлю послуг з «Проведення оцінки рівня навантаження фахівців протитуберкульозної служби відповідно до нормативно-правових актів щодо надання медичної допомоги та внесення змін до штатних нормативів протитуберкульозних закладів та посадових інструкцій фахівців відповідно до нормативно-правових актів. Розробка плану розвитку кадрових ресурсів».
Подання тендерних пропозицій: пропозиції можуть надаватись особисто, або надсилатись в закритих конвертах звичайною чи кур’єрською поштою на адресу:
04655, Україна, м. Київ, проспект Московський, 19 (медсанчастина №18), 2-й поверх, кабінет 218.
До уваги: Бондар Дарини
тел. +38(044) 461-81-03
Конверт має містити назву тендеру і слова «НЕ РОЗКРИВАТИ ДО 12 ЖОВТНЯ 2015 РОКУ, 12:00».
Зверніть увагу, електронною поштою заявка не надсилається!

Більш детальна інформація щодо правил та строків подання пропозицій наведена у прикладених до даного оголошення файлах.

Специфікація_ТЕНДЕР_Дослідження ТБ_ГФ_2015
Додаток 5_ТЕНДЕР_Дослідження ТБ_ГФ_2015
Додаток 6_ТЕНДЕР_ Дослідження ТБ_ГФ_2015
Переоголошення_ТЕНДЕР_Дослідження ТБ_ГФ_2015

Конкурс цінових пропозицій на закупівлю канцелярських товарів  та паперу

Департамент забезпечення діяльності Державної пенітенціарної служби України з 21.09.2015 року оголошує запит цінових пропозицій на закупівлю канцелярських товарів та паперу офісного в рамках реалізації проекту "Інвеситції заради впливу на епідемію туберкульозу та ВІЛ-інфекції", який впроваджується за кошти гранту Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією.

Подання комерційних пропозицій: пропозиції можуть надсилатись в електронному вигляді на  адресу: tender.dzd@ukr.net  або на поштову адресу: 04050, м. Київ, вул. Мельникова, 81, кабінет 151 (з примірниками "До уваги Мартіросовой Вікторії" "На закупівлю канцелярських товарів та паперу офісного"). 
Більш детальна інформація щодо правил та строків подання пропозицій наведена у прикладених до даного оголошення файлах.

Оголошення_запит_ДПтСУ_Канцелярія 
Додатки_1-3_запит_ДПтСУ_Канцелярія 
Додаток_4_запит_ДПтСУ_Канцелярія
Додаток_5_запит_ДПтСУ_Канцелярія 
 

Дослідження ринку № 09-Д/15: «Закупівля бензину А95 стандарт»

Державна установа «Український центр контролю за соціально
небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров’я України»
Проводить дослідження ринку на закупівлю бензину А95 стандарт.
Орієнтовний об’єм закупівлі – 800 літрів.
Вартість за 1 літр пального надсилати за електронною адресою вказаною нижче.
Особа, відповідальна за дослідження ринку:
Дарина Бондар, спеціаліст відділу управління закупівлями та постачанням
офіс: (044) 461-81-03
darina.bondar1@gmail.com

 

Тендер на закупівлю послуг з проведення оцінки рівня навантаження фахівців ТБ служби

Державна установа «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров’я України» оголошує тендер на закупівлю послуг з «Проведення оцінки рівня навантаження фахівців протитуберкульозної служби відповідно до нормативно-правових актів щодо надання медичної допомоги та внесення змін до штатних нормативів протитуберкульозних закладів та посадових інструкцій фахівців відповідно до нормативно-правових актів. Розробка плану розвитку кадрових ресурсів».
Подання тендерних пропозицій: пропозиції можуть надаватись особисто, або надсилатись в закритих конвертах звичайною чи кур’єрською поштою на адресу:
04655, Україна, м. Київ, проспект Московський, 19 (медсанчастина №18), 2-й поверх, кабінет 218.
До уваги: Бондар Дарини
тел. +38(044) 461-81-03
Конверт має містити назву тендеру і слова «НЕ РОЗКРИВАТИ ДО 21 ВЕРЕСНЯ 2015 РОКУ, 12:00».
Зверніть увагу, електронною поштою заявка не надсилається!

Більш детальна інформація щодо правил та строків подання пропозицій наведена у прикладених до даного оголошення файлах.

Оголошення_ТЕНДЕР_Дослідження ТБ_ГФ_2015

Специфікація_ТЕНДЕР_Дослідження ТБ_ГФ_2015

Додаток 5_ТЕНДЕР_Дослідження ТБ_ГФ_2015

Додаток 6_ТЕНДЕР_Дослідження ТБ_ГФ_2015

 

 

Дослідження ринку № 08-Д/15: «Закупівля послуг перекладу процедур закупівель на англійську мову»

Державна установа «Український центр контролю за соціально
небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров’я України»
проводить дослідження ринку на закупівлю послуг перекладу процедур закупівель на англійську мову.
Орієнтовний обсяг перекладу - 60 000 симв.

Інформацію щодо вартості перекладу прохання надсилати за формою, що додається, на електронну адресу, вказану нижче.

Особа, відповідальна за дослідження ринку:
Дарина Бондар, спеціаліст відділу управління закупівлями та постачанням

офіс: (044) 461-81-03
моб.: (093 453-69-54
e-mail: darina.bondar1@gmail.com

08Д_15 Закупівля послуг перекладу процедур закупівель

Тендер на закупівлю послуг з друку білбордів та сітілайтів

На замовлення Німецького товариство міжнародного співробітництва (GIZ), компанія Health Focus GmbH оголошує тендер на послуги з друку білбордів та сітілайтів для Всеукраїнської інформаційної кампанії «Не Дай СНІДу Шанс!». Технічні завдання та детальне оголошення надаються у додатку разом з макетами продукції.
 
Кінцевий термін подання пропозицій:  

Пропозиції подаються до 15:00 години (за київським часом) 2 вересня 2015 року, відповідно до вимог оголошення, за  адресою: 
Державна установа «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров’я України», м. Київ, Московський проспект, 19, 4 поверх, кабінет 404. 

Контактна особа: Усата Анна.usata@health-focus.de 

Оголошення білборди сітілайти
Технічні завдання білборди сітілайти

Дослідження ринку № 07-Д/15: «Закупівля візитівок»

Державна установа «Український центр контролю за соціально
небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров’я України»
проводить дослідження ринку на закупівлю візитівок.
Орієнтовний обсяг закупівлі - 3000 шт.

Вартість за 1 комплект (100 шт.)  прохання надсилати за електронною адресою, вказаною нижче.

Макети візитівок наведені у прикладеному до даного оголошення файлі.
Особа, відповідальна за дослідження ринку:
Михайло Рябінчук, менеджер з тренінгової діяльності та комунікацій

офіс:  (044) 281-23-57
моб.:  (050) 826-96-74
rabinchuk@ukraids.gov.ua

Зразок візитівок (англ.мовою)