Корисно для фахівців НУО
Соціальні працівники, які працюють в неурядових організаціях, можуть скористатися матеріалами за посиланнями нижче, щоби покращити якість надання послуг у своїх організаціях.
Алгоритм надання послуг з тестування на ВІЛ
Послуги з тестування дають змогу отримувати клієнтам доступ до безперервних послуг із профілактики, лікування, догляду та підтримки у зв’язку з ВІЛ, а також сприяти більшому контролю над епідемією в країні.
У цьому документі описані кроки та етапи, яких мають дотримуватись надавачі послуг під час консультування та реалізації асистованого та неасистованого тестування на ВІЛ, при залученні представників КГ до тестування та лікування.
Ефективна комунікація для залучення до доконтактної профілактики
Практичний посібник містить готові рішення і варіанти повідомлень, які допоможуть соціальним працівникам неурядових організацій залучити чоловіків, які практикують секс із чоловіками, та трансгендерних жінок до консультування про ДКП.
Посібник пропонує формулювання повідомлень з погляду переваг — підхід, що використовується в мотиваційному інтерв’ю. Цей вид консультування спрямований на формування й посилення внутрішньої мотивації до зміни та надання клієнту допомоги в прийнятті рішень.
Цей посібник буде корисний соціальним працівникам, які працюють над залученням до тестування на ВІЛ представників КГ та ПГ й потребують додаткових аргументів для того, аби схилити їх до рішення пройти тест на ВІЛ. Посібник пропонує формулювання повідомлень з погляду переваг — підхід, що використовується в мотиваційному інтерв’ю. Цей вид консультування спрямований на формування й посилення внутрішньої мотивації до зміни та надання клієнту допомоги в прийнятті рішень.
Індивідуальне консультування під час отримання послуг з тестування на ВІЛ
Практичний посібник укладено фахівцями проєкту USAID «Інновації для подолання епідемії ВІЛ» та працівниками БО «Мережа 100 відсотків життя. Запоріжжя». Він містить у собі покрокові інструкції щодо того, як варто проводити індивідуальне консультування клієнта організації зважаючи на різні обставини. Посібник буде корисним соціальним працівникам неурядових організацій, які надають послуги з тестування на ВІЛ.
Картки для консультування з питань тестування, лікування та профілактики ВІЛ
Короткі та схематичні картки для соціальних працівників, щоб завжди мати під рукою нагадування щодо деталей консультування клієнтів. Картки покривають теми скринінгу, індексного тестування, ризикових соціальних мереж, повідомлення партнера про ВІЛ-статус тощо.
Підхід до диференційованого надання послуг для ключових груп населення в Україні
Посібник містить у собі інформацію про диференційоване надання послуг (ДНП) у сфері ВІЛ. ДНП — це концепція, яка дозволяє покращити доступ клієнтів до всіх сервісів ВІЛ завдяки орієнтації на потреби й запити конкретної цільової групи.
Диференціювання надання послуг для ключових груп населення щодо інфікування ВІЛ сприяє доступу до медичних послуг у сфері ВІЛ, які зазнають обмежень не лише через стигматизацію та дискримінацію, а й через руйнування медичних закладів через російську військову агресію.
Практичний посібник з безпекових питань щодо діяльності НУО під час воєнного стану в Україні
Посібник містить рекомендації щодо впровадження заходів безпеки, зокрема під час поїздок у місця підвищеного ризику, технології стратегічного планування, проведення організаційної роботи, особливості налагодження зв’язків із військово-цивільними адміністраціями (ВЦА).
Посібник буде корисний як для керівників і працівників неурядових організацій, міжнародних організацій, так і для також усіх зацікавлених у тематиці створення та діяльності громадських організацій в Україні.
Практичний довідник із самотестування
Практичний довідник із самотестування перекладено на українську мову проєктом USAID «Інновації для подолання епідемії ВІЛ». Він буде корисний соціальним працівникам з неурядових організацій, які працюють із донорами, для планування, впровадження, моніторингу та звітування про самотестування на ВІЛ.