Гаряча лінія ЦГЗ щодо COVID-19 працюватиме в режимі автовідповідача
Відтепер гаряча лінія ЦГЗ для працівників охорони здоров’я щодо протидії новому коронавірусу працює в режимі автовідповідача. За номером 0 800 505 840 можна прослухати аудіозапис із рекомендаціями, як діяти у тій чи тій ситуації.
Пропонуємо також відповіді на поширені запитання про COVID-19.
Де знайти актуальну інформацію про протиепідемічні заходи та обмеження?
Офіційна інформація щодо коронавірусної хвороби в Україні розміщена на сайті https://covid19.gov.ua/.
Зверніть увагу, що карантинні заходи та обмеження можуть відрізнятися залежно від регіону. Інформація щодо готовності областей до послаблення карантину — за посиланням: https://bit.ly/2zJODbg.
Також ви можете звертатися на гарячі лінії регіонів з питань COVID-19: https://bit.ly/3dpwQ7O.
Де знайти актуальну інформацію для медичних працівників щодо коронавірусної хвороби?
Усю інформацію щодо COVID-19 для медичних працівників ми зібрали на сайті http://covid19.phc.org.ua.
На ньому ви знайдете алгоритм і тактику ведення випадку COVID-19 і контактних осіб, інформацію щодо лабораторної діагностики, посилання на навчальні курси та нормативні документи.
Якщо ви медичний працівник і захворіли на COVID-19 під час надання допомоги пацієнтам, вам необхідно звернутися до Державної служби з питань праці: 044 277 03 28.
З питаннями щодо оформлення лікарняних для медичних працівників звертайтеся за телефоном 0-800-50-18-92.
Яким чином відбувається тестування методом ІФА?
З інформацією щодо ІФА-тестування ви можете ознайомитися за посиланням: https://bit.ly/2ZLRJq0.
Що робити, якщо вам відмовили у наданні медичної допомоги?
Якщо заклад охорони здоров’я, у якому виникла така ситуація, має підписаний договір з Національною службою здоров’я України, обов’язково зверніться туди за телефоном 1677.
Куди я можу звернутися по соціальну допомогу?
Ви можете звернутися за контактними телефонами у регіонах: https://bit.ly/3gAySnB.
Як отримати від ФССУ компенсацію втраченого заробітку за час ізоляції від COVID-19?
Інформацію щодо компенсації заробітку, втраченого через самоізоляцію, ви знайдете за посиланням: https://bit.ly/2XKnXzr.
Що робити, якщо відчуваєте тривогу, занепокоєння, пригнічення, психологічний дискомфорт?
Зверніться по консультацію на гарячу лінію «Стоп, паніка»: 0 800 50 18 92.
Що робити, якщо виникли проблеми із додатком «Вдома»?
Зверніться по технічну підтримку через сам додаток або через форму зворотного зв’язку на сайті Міністерства цифрової трансформації: https://thedigital.gov.ua/.