Центр громадського здоров’я разом із партнерами запускають інформаційну кампанію «365 днів турботи»
Підтримка рідних на відстані, піклування про старших близьких є дуже актуальним питанням. Кампанія «365 днів турботи» розповідатиме про найголовніше: як можна турбуватися про батьків, дідусів та бабусь, старших родичів під час пандемії COVID-19.
Інформаційна кампанія складається з 365 ідей та порад про те, як можна підтримати близьких і піклуватися про їхнє здоров’я в часи, коли вони цього найбільше потребують.
Щодня на сторінках соціальних мереж буде публікуватися корисна порада. Стежити за кампанією можна на сторінках партнерів:
- FB Центру громадського здоров’я
- FB Україно-швейцарський проєкт «Діємо для здоров’я»
- Instagram Центру громадського здоров’я
- Telegram Центру громадського здоров’я
Інформаційна кампанія «365 днів турботи» реалізується в межах україно-швейцарського проєкту «Діємо для здоров’я». Проєкт впроваджують GFA Consulting Group GmbH, Університетські клініки Женеви, БФ «Здоров’я жінки і благополуччя сім’ї» та Be—It Health & Social Impact за підтримки Швейцарії, що надається через Швейцарську агенцію розвитку та співробітництва.
Нагадаємо, 2 березня 2021 року, Центр громадського здоров’я підписав меморандум про співпрацю з GFA Consulting Group GmbH в межах Україно-Швейцарського проєкту «Скорочення поширеності факторів ризику неінфекційних захворювань (НІЗ) в Україні».
Мета проєкту — покращити ситуацію у сфері профілактики та контролю за неінфекційними захворюваннями, а також зменшити тягар хвороб, запобігти передчасній смертності та підвищити тривалість життя чоловіків і жінок в Україні завдяки запровадженню інтегрованого підходу до профілактики та лікування неінфекційних захворювань.