Перейти до основного вмісту
Час обирати здоров'я
Не додавай роботи. В Україні стартувала всеукраїнська інформаційна кампанія на підтримку поліції, медиків і рятувальників
05.07.2022
12:02

Не додавай роботи. В Україні стартувала всеукраїнська інформаційна кампанія на підтримку поліції, медиків і рятувальників

Сьогодні кожен водій, велосипедист і пішохід може допомогти країні — для цього всі вони мають дотримуватися Правил дорожнього руху. Нагадати про це українцям покликана інформаційна кампанія «Не додавай роботи», що стартувала 4 липня 2022 року. Її спільно проводять Центр демократії та верховенства права і креативне агентство Provid у межах Кампанії «За безпечні дороги».

Центр громадського здоров’я підтримує кампанію. Адже її мета — нагадати громадянам, що кожна ДТП, якої можна було б уникнути, перетворюється на додаткову роботу для правоохоронців і рятувальних служб. А в умовах війни так важливо берегти їхній час. Адже коли стається аварія, медики надають допомогу потерпілим, рятувальники — витягують людей із розбитих автівок. А ще будь-яка ДТП (навіть без жертв) забирає час і сили поліцейських, котрі виїздять на місце пригоди та фіксують її.

Зараз кожна секунда особливо дорога для порятунку життів. У кожної з цих служб список справ і так поповнився важливими обов’язками: поранені, завали зруйнованих будинків, виклики на підозри мінувань… За словами організаторів, багато людей хочуть допомогти, проте часто не помічають простого способу це зробити.

Тож кампанія нагадуватиме українцям: наш щоденний внесок у місію рятувальників, медиків та поліції — не стати винуватцем ДТП і не додавати їм роботи. Дотримуватися Правил дорожнього руху зараз важливо як ніколи. До того ж, це до снаги кожному.

Для соціальної кампанії ЦЕДЕМ і Provid підготували макети зовнішньої реклами та матеріали для соцмереж, з яких громадян закликають не порушувати ПДР, щоби берегти час тих, хто рятує життя. Кампанія має допомогти якомога більшій кількості людей зрозуміти: їхня роль — важлива.

Самих світлин медиків, патрульних або рятувальників на макетах не буде — це нагадування про те, що зараз вони не мають зайвого дня, аби влаштувати фотосесію. У них термінові виклики — власне про це вказано в підписах.

Зовнішня соціальна реклама вже розміщена в Києві, Львові, Житомирі, Кропивницькому та Черкасах. Організатори планують продовжити її розміщення і в інших областях України.

«У перші тижні повномасштабного російського вторгнення правила дорожнього руху відчутно відійшли на задній план. Автівок на вулицях практично не було, світлофори не працювали, — каже Олеся Холопік, директорка ЦЕДЕМ. — Однак на дорогах тилових міст уже побільшало транспорту, а отже, й аварій. Ми майже щодня чуємо, як поліція, медики та ДСНС виїздять на місця ДТП. Звідси й потреба в такій кампанії. Ми віримо, що українці свідомі, і хочемо нам усім про це нагадати».

«Під час війни треба говорити про життєво важливі проблеми, але не залякуючи. Страхітливих зображень усім нам вистачає навколо та в стрічках соцмереж, ми в цьому живемо», — говорить креативний директор Provid Влад Галяпа.

Кампанію «Не додавай роботи» також підтримали Міністерство культури та інформаційної політики України, Міністерство охорони здоров’я України, Патрульна поліція України та Державна служба України з надзвичайних ситуацій.

Завантажити макети для поширення можна за посиланням

Якщо маєте додаткові запитання щодо інформаційної кампанії, звертайтеся до Юлії Дядюк, координаторки кампанії «За безпечні дороги», поштою: yuliia.diadiuk@gmail.com.

Інші новини