Цього року ЦГЗ розробив 16 нових навчальних курсів для медиків
За 9 місяців 2020 року для навчання на дистанційній платформі Центру громадського здоров’я зареєструвалося 89 444 людини, а 40 681 — успішно завершили курси та отримали сертифікати. Для порівняння, минулого року записалися 9 875 осіб, а сертифікати отримали 1 926. Тобто кількість слухачів збільшилася майже вдев’ятеро, а кількість сертифікатів — більш ніж у 20 разів.
Онлайн-курси ЦГЗ охоплюють широке коло тем, зокрема: COVID-19, ВІЛ, туберкульоз, гепатити, громадське здоров'я, неінфекційні захворювання та інші.
Вони будуть корисні медичним і соціальним працівникам, психологам, а також усім, хто хоче дізнатися більше про новітні медичні практики та методи психосоціального супроводу пацієнтів.
Дистанційна освіта — це сучасний підхід до професійного вдосконалення, а також чудова нагода продовжити навчання та покращити свої знання, навички у потрібній сфері у зручний для себе час і за допомогою провідних фахівців галузі.
Крім того, таке навчання відповідно до наказу МОЗ України від 22.02.2019 № 446 «Деякі питання безперервного професійного розвитку лікарів» є підставою для нарахування балів професійного розвитку. За кожні дві години курсу нараховується 1 бал. Тривалість курсів на платформі ЦГЗ — від 4 до 40 годин. Для успішної атестації медичні працівники мають отримувати щонайменше 50 балів БПР щороку.
Зверніть увагу, що у зв'язку із пандемією немає обмеження на кількість годин, які зараховуються за дистанційне навчання.
На платформі дистанційного навчання ЦГЗ доступні такі курси:
- «Основи біоінформатики»;
- «Імунопрофілактика інфекційних хвороб»;
- «Опортуністичні інфекції, супутні стани та захворювання»;
- «Мультирезистентний туберкульоз»;
- «Профілактика передачі ВІЛ від матері до дитини»;
- «Організаційні аспекти надання інтегрованих послуг особам із психічними та поведінковими розладами внаслідок вживання опіоїдів»;
- «Опортуністичні інфекції, супутні стани та захворювання»;
- «Специфіка соціальної роботи з групами підвищеного ризику захворювання на ТБ, ТБ/ВІЛ. Взаємодія соціальних та медичних працівників»;
- «Лікування опіоїдної залежності»;
- «Правила зберігання та проведення контролю якості лікарських засобів у лікувально-профілактичних закладах»;
- «Медична допомога в період пандемії COVID-19. Частина друга»;
- «Профілактика передачі ВІЛ від матері до дитини»;
- «Доконтактна профілактика ВІЛ (PrEP)»;
- «Психосоціальна підтримка та супровід пацієнтів, які планують завершення підтримувальної терапії агоністами опіоїдів»;
- «Повернення під медичний нагляд пацієнтів з ВІЛ, що пропустили плановий візит»;
- «Інфекційний контроль за туберкульозом для працівників первинної медико-санітарної допомоги»;
- «Психосоціальний супровід осіб з опіоїдною залежністю»;
- «Основи громадського здоров’я для фахівців»;
- «Виявлення латентної туберкульозної інфекції серед контактних осіб»;
- «Виявлення туберкульозу серед сільського населення»;
- «Респіраторні віруси, що виникають, включаючи новий коронавірус»;
- «Сучасні підходи до ведення ВІЛ-інфекції у дітей та підлітків»;
- «Імунопрофілактика інфекційних хвороб: як стати профі»;
- «Управління біоризиками в лабораторії»;
- «Інтегрована допомога для осіб із психічними та поведінковими розладами внаслідок вживання опіоїдів»;
- «Впровадження відео-контрольованого лікування хворих на туберкульоз»;
- «Діагностика дифтерії для сімейних лікарів»;
- «Індексне тестування на ВІЛ»;
- «Діагностика туберкульозу за допомогою тестів TB LAM»;
- «Інтегроване ведення випадків гіпертензії та діабету»;
- «Надання екстреної допомоги при важкій гострій респіраторній вірусній інфекції (ГРВІ)»;
- «Постконтактна профілактика ВІЛ (PEP)»;
- «Медична допомога в період пандемії COVID-19»;
- «ВІЛ: толерантність та надія»;
- «Основи екстракції нуклеїнових кислот і полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР)».
Платформа дистанційного навчання ЦГЗ: https://bit.ly/38cA2nI.
Інструкція з реєстрації: https://bit.ly/3kWkGaA.